mandag den 16. maj 2011

Hovedrengøring...

Hovedrengøring....hvad er det nu for et mærkeligt ord? Vi ved selvfølgelig alle hvad det betyder. Der skal gøres rent i hytten fra A-Z. Det er i ALLE kroge. Fra kælder til kvist. Alt skal bankes og luftes og renses og ryddes....Uhhhh...
Hvorfor skriver jeg nu om dette fantastiske "koncept"? Simpelthen fordi jeg godt kan se og mærke i mig selv, at nu er det nok tid til at hytten skal gennemcheckes. Problemet er bare at det virker så uoverskueligt. Når man ene og alene skal bruge oceaner af timer på at banke, luft, vaske og skrubbe....i stedet for at sidde i dækstolen på terrassen med en rigtig god bog og en kop the eller kaffe. Der er jo også muligheden for at tage ud og spille en runde golf...ikke et dårligt påhit. Ja, man kan jo også sætte sig foran computeren og blogge.......øh! Ja, vi kan ikke komme ude om det. Alt andet er bare meget sjovere end at gøre hovedrengøring. Omvendt er der også noget i mig, som allerede kan fornemme hvordan det vil være når alt skinner og der dufter af ren frisk luft. Det er jo super skønt at vide at ALT er gået igennem. Tøjskabene, køkkenskabene, bryggersskabene...ja, jeg glæder mig allerede til jeg er færdig! Det kunne så godt være at jeg skulle gå i gang.....Ja, det må jeg hellere. Ihvertfald vil jeg lige ønske alle andre hovedrengørings-knoklere, held og lykke!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar