søndag den 22. maj 2011

Glemte håndtasker, golf, blå lår og torden....

Ja, det har været en begivenhedsrig søndag. Min bedre halvdel og jeg gik en dejlig power-walk tur i morgen. Min faster og paponkel var på besøg. Faster glemmer sin håndtaske (det gør hun vist tit) og hun efterlyses over det meste af Danmark, indtil hun alligevel selv dukker op og henter dyret....
Så tog vi ud for at spille golf. Det startede med at være fantastisk vejr. Vi gik ud sammen med 2 fyre. Rigtig søde. De var ude på deres 3. runde. De havde gået siden kl. 07:00 i morgen, kun afbrudt af en frokost. På hul 3. skal den ene skyde ind på grenen, men bolden ligger bag en busk så vi holder lige øje med hvor bolden lander. Den ender så bagved mig, men inden strejfer den dog mit lår. Jeg tror nok lige at jeg blev forskrækket. Man kan så også godt se hvor bolden ramte. Jeg er en "anelse" blå-lilla... Da vi når til hul 7, kommer en gut i en buggie og meddeler at banen er lukket, da det begynder at tordne. Point-mæssigt var det heller ikke en runde at skrive hjem om. Ja, så er det godt at Viasat-godt kanaler findes :-))

Ingen kommentarer:

Send en kommentar