torsdag den 2. juni 2011

Hip eller kikset ???

Her er historien: Du bliver inviteret til fødselsdagsfest med temaet 1980. Fedt! Det er altid sjovt at deltage i tema fester. Det giver ligesom en helt anden stemning. Folk er på fra start...ikke noget med at man lige skal bløde lidt op, et par drinks indenbords først, nej humøret er højt og stiger støt i takt med at gæsterne ankommer i det ene kostume sjovere end det andet.

SÅ  kommer spørgsmålet...hvad skal man iklæde sig? Nu er det jo 80´er fest jeg skal til, så det er med at gå på nettet og se hvordan vi gik klædt for 31 år siden.....shit....31. Og jeg som bilder mig selv ind at jeg stadig er 28...UPS! Nå, men nu kommer det sjove, for jeg har skam nu 2 dage før festen, fundet mit kostume. Det der så er sjovt er, at jeg har fundet størstedelen af kostumet i min klædeskab.......Så tænker man måske - er der virkelig nogen der gemmer på tøj der er 31 år gammelt? "NEJ"...siger jeg bare. Men er alligevel lidt skræmt, for er jeg totalt kikset eller er jeg en hip person, som er totalt med på alt hvad der er NICE? Til det vil jeg sige at jeg selvfølgelig er totalt hip. Vi ved jo alle hvordan 80´erne har fået sin genfødsel. Jeg kan sagtens huske at meget af tøjet var i neonfarver, skrigende perlekæder i plastic, guld- og sølvbukser, Converse, Lacoste, Kappa....og teenagere (+mig)  går i dag klædt fuldstændig som man gik klædt i 80´erne....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar